ZWROTY I REKLAMACJE

Asortyment FaceMan’a został dobrany z wielką rozwagą i myślą o wymagających klientach. Dokładamy wszelkich starań abyś za każdym razem był zadowolony z zakupów w naszym sklepie i nigdy nie chciał zwracać kupionych u nas kosmetyków. Jednak jeśli zaistnieje taka konieczność to jak najbardziej respektujemy Twoje prawa.

W ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu masz możliwość, żeby go zwrócić bez podawania przyczyny – chociaż bardzo chcielibyśmy ją poznać, gdyż pomoże to nam ulepszyć ofertę!
Dodatkowe informacje z tym związane są szczegółowo opisane w naszym regulaminie w części mówiącej o prawie do odstąpienia od umowy.

Jeśli zdecydujesz, że chciałbyś zwrócić zakupiony produkt możesz to zrobić w następujących prostych krokach:

  1. Wypełnij nasz lub dowolny inny formularz z oświadczeniem o chęci zwrotu towaru i wyślij go na adres reklamacje@faceman.pl
  2. My potwierdzimy otrzymanie tej informacji
  3. W ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia zapakuj i odpowiednio zabezpiecz towar na czas transportu i odeślij go przy pomocy Poczty Polskiej na adres: Elite Group Marta Wieczorek, ul. Płocka 169, 87-800 Włocławek.

Jeśli zakupiony u nas produkt ma wady lub dotarł do Ciebie uszkodzony lub zdarzyło się, że otrzymałeś inny produkt niż zamówiłeś możesz skorzystać z prawa do reklamacji.
W takim przypadku wyślij maila na reklamacje@faceman.pl i opisz dokładnie co się stało i czego od nas oczekujesz. W swoim mailu podaj jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących reklamacji, w szczególności numer zamówienia, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie przez nas reklamacji.